AIS ประกาศรับสมัครพนักงานในตำแหน่ง Marketing Campaign Analyst (Business & Data Analytics) เป็นงานประจำ สวัสดิการดี มีประสบการณ์พิจารณาเป็นพิเศษ สำหรับผู้ที่สนใจสมัครงานในตำแหน่งดังกล่าว โปรดติดต่อสอบถามรายละเอียดการรับสมัครงานได้โดยตรง ทางแอดมินเป็นเพียงเว็บแนะนำงานเท่านั้น ขอขอบคุณข้อมูลจาก http://th.jobsdb.com/ ลงวันที่ 12/2/59
Marketing Campaign Analyst (Business & Data Analytics)
Advanced Info Service Public Company Limited
พญาไท
Job Responsibilities:
- Liaising with marketing campaign teams to develop targeting strategy for creating new /optimizing current campaigns.
- In-depth customer profiling of customer behavior using advanced analytic techniques to gain more actionable insights.
- Monitor overall campaign effectiveness & business impacts from campaigns.
Qualification:
- Not over 34 years old, Thai Nationality
- Bachelor or Master Degree in Information Technology, Statistics, MIS, Economics, Marketing, Information System, and Engineering or in any related field.
- At least 2 years’ experience in marketing campaign analysis, business consult, market analysis, or strategic planning.
- Direct experience of consumer marketing campaigns including delivering campaign uplift using Segmentation / Targeting.
- Experience of using campaign analysis tools to analyze / report on campaign performance e.g. SQL or Unica.
- Strong understanding of marketing (campaign business objectives and mechanics).
- Good understanding of relational databases
- Strong analytical skill and creative thinking
- High degree of accuracy and attention to detail in interpreting and translating campaign details
- Determined and enthusiastic with excellent customer focus
- Good command in English
Human Resources SectionADVANCE INFO SERVICE PLC.
414 AIS Tower1, 13Fl. Samsennai,
Phayathai, Bangkok 10400 Thailand.
414 AIS Tower1, 13Fl. Samsennai,
Phayathai, Bangkok 10400 Thailand.
Tel. : 02-029-5692
Website : www.ais.co.th/careers
ใบสมัครงานจะถูกส่งตรงไปยัง
Advanced Info Service Public Company Limited
Advanced Info Service Public Company Limited
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น